Senin, 23 November 2015

Menggunakan kaki anda untuk Sihat Badan Anda

Menggunakan kaki anda untuk Sihat Badan Anda

Adakah anda tahu bahawa setiap organ dan bahagian badan anda dipetakan pada tangan, kaki dan telinga? Ia adalah benar. Amalan refleksologi dan akutekanan menggunakan peta ini untuk membuat bahagian badan berasa lebih baik. Dengan mengurut mata yang berbeza pada tangan, kaki dan telinga, anda boleh membuat bahagian tertentu badan berasa lebih baik.

Cara yang lebih mudah adalah penggunaan yang asal Iyashi tongkat dan biarkan sifar mata dan tenaga skalar menetapkan semula kekerapan untuk anda. Sebab untuk penyakit, kesakitan dan penyakit bisul ke frekuensi. Sebagai contoh jika anda mempunyai buah pinggang sakit, anda melihat pada carta kaki (dalam bar sisi di bawah carta) dan mencari di mana pada kaki, buah pinggang yang berkenaan dan anda menggunakan tongkat untuk membetulkan ketidakseimbangan di sana.

Dengan menggunakan tempat-tempat terpencil untuk menetapkan semula frekuensi tidak seimbang, ia menjadikannya lebih mudah untuk mendapatkan akses terus ke bahagian badan yang tidak seimbang. Jika anda mempunyai sakit belakang, sebagai contoh, adalah sukar bagi seseorang untuk menyentuh belakang anda tanpa menyebabkan anda sakit lagi. Jika anda mempunyai isu-isu mobiliti, ia mungkin lebih mudah untuk menggunakan mata pada kaki untuk memberikan keselesaan yang lebih besar.

Jika kaki sensitif, ia membuatkan rasa banyak lagi untuk menggunakan Iyashi tongkat asal untuk memulihkan kesihatan kepada organ tertentu atau bahagian badan. Jika anda tidak boleh mendapatkan di bahagian badan dengan tongkat, kaki adalah tempat yang seterusnya untuk mendapatkan akses.

Jika anda inginkan pengembaraan, anda boleh mentadbir diri tenaga tongkat untuk kaki anda sendiri. Dengan menggunakan carta, anda boleh menentukan kawasan yang anda mahu bekerja pada, kemudian gunakan tongkat untuk membetulkan ketidakseimbangan. Ia adalah idea yang baik untuk menggunakan tongkat seberapa banyak kali yang perlu sehingga simptom hilang.

Jika anda tidak boleh menggunakan tongkat ini sendiri, mendapatkan pasangan atau rakan untuk membantu anda. Carta ini agak mudah untuk diikuti dan anda seharusnya tidak mempunyai masalah mencari tempat yang anda mahu bekerja. Jika ragu-ragu, mempunyai seseorang menolak di tempat kejadian pada kaki anda. Tempat ini akan menjadi sakit, jika tempat yang betul ditekan.

Setiap tempat perlu wanded untuk antara 3 dan 10 minit. Pindah tongkat mengikut arah jam pada kaki, di atas kulit. Bagi satu set lengkap arahan, lihat artikel "Bagaimana Menggunakan The Original Iyashi Wand". Gunakan tongkat seberapa banyak kali sehari yang anda rasa anda perlu. Tiada kontra atau kesan sampingan.

Jadi memutar diri dan biarkan kaki anda merawat badan anda. Anda juga boleh menggunakan tangan anda sebagai setiap tangan dan kaki sepadan dengan sebelah yang sama badan. Buah pinggang meninggalkan ditunjukkan di tangan kiri dan kaki dan buah pinggang yang betul ditunjukkan dalam tangan kanan dan kaki. Tidak lama selepas itu, anda akan mempunyai cerita yang baik untuk memberitahu teman bermain golf anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar