Senin, 23 November 2015

Menyembuhkan IBS - Terbang di 10.000 Kaki

Menyembuhkan IBS - Terbang di 10.000 Kaki

Penawar IBS: Saya melakukan beberapa penyelidikan dalam talian. Adakah anda melihat beberapa gimik di luar sana? Saya melihat satu produk yang menawarkan untuk mengeluarkan aku IBS menderita dengan beberapa penawar IBS terbaik di planet ini. Beberapa, saya fikir. Berapa banyak yang saya perlu untuk membeli? Saya lulus pada semua.

Anda lihat, tidak ada penawar IBS. Sains keras akan memberitahu anda. Kita hanya boleh merawat gejala. Ia seperti bekerja di bahawa coklat kesan hitam pada baju putih kegemaran anda. Dengan masa, anda mungkin boleh pudar tetapi yang noda terlintas di sana selama-lamanya.

IBS berbau. Ini adalah perkara ringan. Dengan kesakitan, gas, kembung dan sengkang gila ke tandas yang terdekat, semuanya berkisar pada satu perkara. Penawar IBS akan menjadi semalaman menjual tidak kira apa masa hari ia berada di kawasan kejiranan anda. Hanya, tidak ada benda itu.

Jadi apakah IBS terbaik menetapkan semua? Ramai orang menghadkan diet mereka. Lain Dowse kesakitan mereka dengan 80-100 auns air sehari. Pasti, terdapat sekolah serat untuk. Ramai yang telah berjaya chomping turun genggam serat setiap hari.

Hanya, tekanan dan faktor persekitaran sering membawa sakit belakang IBS. Jadi jawapan sebenar boleh berbohong dalam diri sendiri. Seperti dalam semula pendawaian otak anda untuk mengatasi gejala-gejala IBS anda.

Seorang rakan saya baru-baru ini mempunyai kejayaan besar dengan hipnosis. Beliau telah bekerja dengan hypnotherapist tempatan untuk 4 sesi. Oleh sesi tiga, IBS beliau hampir hilang. Adakah ini akhirnya semua penawar IBS? Tidak sama sekali.

Keadaan beliau adalah tidak baik. Dengan kerjaya yang mengembara di seluruh negara melawat pelanggan beliau adalah harapan semasa menderita IBS. Oleh kerana dia dilalui oleh kapal terbang begitu banyak, IBS beliau merangkak ke atasnya di hampir 10,000 kaki. Ketakutan terbesar beliau adalah satu barisan di bilik air di antara Cleveland dan Chicago yang merupakan laluan yang dia terbang beberapa kali seminggu.

Dalam fikirannya, penawar IBS yang terbaik adalah dalam bentuk mengawal IBS beliau dengan sendiri. Apabila perkara berkembang sukar, beliau akan membayar kembali, tarik ke atas satu sesi mengenai Ipod dan berehat. Beberapa minit kemudian dia berada dalam kawalan lagi tanpa kereta api bangkai kapal IBS.

Tidak kira apa keadaan anda, disertai kemudahan IBS di luar sana. Lembaran diet untuk IBS bekerja bagi sesetengah orang. Bagi kebanyakan orang, penggunaan praktikal menjejaki pengambilan makanan yang terlalu banyak untuk menjaga teratur.

Diet kita benar-benar satu perkara yang kita boleh mengurus. Iaitu, dengan syarat anda dapat melihat makanan yang anda perlu makan di siang hari sibuk anda. Jika anda mendapati diri anda dalam kesakitan tertanya-tanya bagaimana anda pernah akan pulih daripada sakit IBS berterusan, pertimbangkan hipnoterapi.

Setiap bandar utama mempunyai hypnotherapists beberapa. Pastikan untuk mengesahkan mereka disahkan. Satu lagi kriteria untuk mencari adalah mereka mempunyai latar belakang dalam bidang perubatan. Berbuat demikian akan menghapuskan hipnoterapi-wannabees hanya di dalamnya padang untuk pelaburan yang cepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar